Яндекс.Метрика
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адміністрацыйныя працэдуры

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай адукацыі

«Дзіцячы сад № 42 г.Пінска»

(у адпаведнасці з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010) са зменамі і дапаўненнямі 07.10.2013 г. № 455

Адміністрацыйная працэдура № 2.1

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі.

Адміністрацыйная працэдура № 2.2

Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады.

Адміністрацыйная працэдура № 2.3

Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы.

Адміністрацыйная працэдура № 2.5

Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах.

Адміністрацыйная працэдура № 2.6

Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці.

Адміністрацыйная працэдура № 2.8

Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці.

Адміністрацыйная працэдура № 2.9

Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў.

Адміністрацыйная працэдура № 2.91

Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў.

Адміністрацыйная працэдура № 2.13

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18лет).

Адміністрацыйная працэдура № 2.14

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці.

Адміністрацыйная працэдура № 2.15

Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў

Адміністрацыйная працэдура № 2.16

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі.

Адміністрацыйная працэдура № 2.19

Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

Адміністрацыйная працэдура № 2.25

Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў.

Адміністрацыйная працэдура № 2.35

Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне.

Адміністрацыйная працэдура № 6.3

Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (з указаннем неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі, арганізацыя, якая рэалізуе адукацыйныя праграмы паслявузаўскай адукацыі, іншая арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік, якім у адпаведнасці з заканадаўствам прадастаўлена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць).

Грамадзянін звяртаецца да загадчыка ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска" (г. Пінск, вул. К. Маркса, 14).

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 1 - 5 дзён са дня звароту.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - не спаганяецца.

Адказны за прыём дакументаў і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур: Гарагляд Іна Вячаславаўна, загадчык дзяржаўнай установы адукацыі "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска" (1 паверх, кабінет загадчыка тэл. Прыёмныя дні: панядзелак-пятніца з 8.00-13.00, 14.00-17.00

У выпадку часовай адсутнасці прыём дакументаў і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур ажыццяўляе: Парчук Таццяна Генадзьеўна, намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці (2 паверх, кабінет намесніка загадчыка па асноўнай дзейнасці тэл. 32-27-13).

Адміністрацыйная працэдура № 2.1
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам

Не патрабуюцца

Куды звяртацца

 

ДУА " Дзіцячы сад № 42 г.Пінска»
1 паверх, кабінет загадчыка

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.2
Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам

Не патрабуюцца

Куды звяртацца

 

ДУА " Дзіцячы сад № 42 г.Пінска»
1 паверх, кабінет загадчыка

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.3
Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам

Не патрабуюцца

Куды звяртацца

 

ДУА " Дзіцячы сад № 42 г.Пінска»
1 паверх, кабінет загадчыка

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.5
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу лісток непрацаздольнасці, даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.6
Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

Заяву, пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу, даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь, пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшыя за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў), выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (уяўляецца на ўсыноўленага (удачаронага) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (уяўляецца на ўсіх падапечных дзяцей), пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе, копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў, выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі, дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой У Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Адначасна

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінскаа", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.8
Прызначэнне дапамогі жанчынам, які стаў на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

Заява, пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу, заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі, выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Адначасна

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.9
Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

Заява, пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу,
пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў),
дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь,
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (уяўляецца па жаданні заяўніка),
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў, пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне,
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе,
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку, выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі, даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачысе) у поўнай сям'і, бацьку ў няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) або спыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з сыходам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці,
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі,
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіця з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу,
дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой У Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Адміністрацыйная працэдура № 2.91
Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

Заява, пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у РБ, - пры наяўнасці такіх сведчанняў), даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - уяўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (уяўляецца па жаданні заяўніка) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе, копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці( дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму, у сувязі з сыходам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам, усынавіцелем (удачарыцелем) дакументы або звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці прадастаўлялася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

Памер платы

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін да даты наступлення абставін, што цягнуць спыненне выплаты дапамогі

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Загадчык ДУА "Дзіцячы сад № 42 г.Пінска", Гарагляд Іна Вячаславаўна

Раздзелы сайта